close
تبلیغات در اینترنت
ترجمه مقاله ارزیابی اثرات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر ابعاد عملکرد سازمانی

ترجمه مقاله ارزیابی اثرات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر ابعاد عملکرد سازمانی

عنوان انگلیسی مقاله: Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance An emperical study in the hotel industry عنوان فارسی مقاله: ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازمانی :مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات…

مدیریت ارتباط با مشتری CRM,ترجمه مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری CRM,ابعاد عملکرد سازمانی,ترجمه مقاله ارزیابی ابعاد عملکرد سازمانی,ترجمه مقاله ارزیابی اثرات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM),ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمانی,ترجمه مقاله ارزیابی ابعاد عملکرد سازمانی,ترجمه مقاله اثرات مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد عملکرد سازمانی,

نقشه سایت

خانه
سئو کننده
خانه انجمن آرشیو خواک نقشه سایت ارتباط با ما
خانه انجمن آرشیو خواک نقشه سایت ارتباط با ما طراح قالب مترجم قالب

تمام حقوق این وب متعلق به این سایت بوده و هر گونه کپی برداری از محتوا با کسب اجازه از مدیر سایت و رضایت وی بلامانع است.