close
تبلیغات در اینترنت
ترجمه مقاله عوامل موثر در خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در بین مصرف کنندگان اندونزی

ترجمه مقاله عوامل موثر در خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در بین مصرف کنندگان اندونزی

عنوان انگلیسی مقاله: Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian Consumers عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی دسته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده:…

مقالات ترجمه شده اقتصاد,خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان,ترجمه مقاله عوامل موثر خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی,عوامل موثر در خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در بین مصرف کنندگان اندونزی,مصرف کنندگان اندونزی,ترجمه مقاله خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی,ترجمه مقاله عوامل موثر خرید مارک های تقلبی در بین مصرف کنندگان اندونزی,عوامل اجتماعی,عوامل شخصیتی,نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی,قصد خرید,وضعیت مصرف,

نقشه سایت

خانه
سئو کننده
خانه انجمن آرشیو خواک نقشه سایت ارتباط با ما
خانه انجمن آرشیو خواک نقشه سایت ارتباط با ما طراح قالب مترجم قالب

تمام حقوق این وب متعلق به این سایت بوده و هر گونه کپی برداری از محتوا با کسب اجازه از مدیر سایت و رضایت وی بلامانع است.